Kümetek - Mekanik Ve Teknik Tesisat Ürünlerinde En Büyük Çözüm Ortağınız.
Kümetek Endüstriyel Garanti Şartları
www.kumetek.com.tr üzerinden online olarak satın alacağınız ürünler imalatçı ve/veya ithalatçı firma garantisi altındadır. Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanım kılavuzunu ve kullanım talimatlarını dikkatlice okuyunuz. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne başvuruda bulunabilirsiniz.
1. Cayma Hakkı
Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (14) gün içinde iade edebilirsiniz. Cayma hakkı kullanımına ilişkin daha detaylı bilgi için Satış Politikası Sözleşmemizi incelemenizi rica ederiz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranızı ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta ile websatis@kumetek.com.tr adresine gönderiniz. Firmamız, iletişim kanallarımıza gönderdiğiniz e-mail veya faksın iletilmesi sonrasında sizinle temasa geçecek ve ürünlerin iade süreçleri hakkında sizleri bilgilendirecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen faturada tarafımıza geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.
2. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız taşıyıcı firma yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise taşıyıcı firma yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra taşıyıcı firmanın görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Detaylı bilgi için Teslimat Şartları sayfamızı incelemenizi rica ederiz. Ürünün iadesi ancak varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır.
3. Ürün Grubuna Göre Ek Garanti Hususları
3.1. Pompa ve hidrofor grubuna dahil olan ürünlerimizde garanti kapsamı dışında kalan durumlar
Devreye alma işlemi yetkili ve uzman servisler tarafından yapılmamışsa
Hatalı montaj, yanlış ve eksik yapılmış tesisatlardan kaynaklanan hasar ve arızalar varsa
Amaç dışı kullanım ve hatalı pompa seçiminden dolayı meydana gelen arızalar varsa
Arıza veya hasarlı ürünün fatura, garanti belgesi veya devreye alma formu ibraz edilemiyorsa
Nakliye, sarsıntı, depolama şartları, fiziki çarpmalar, çevre şartları, kimyasal etkenlerden kaynaklanan arıza ve hasarlar varsa
Yangın, yıldırım düşmesi, sel, deprem, donma ve diğer doğal afetlerden kaynaklanan arıza ve hasarlar varsa
Hatalı akışkan seçimi, akışkan kirliliği ve akışkanın kimyasal özelliklerinden kaynaklı arıza ve hasarlar varsa
220 V. ve 380 V. olması gereken şebeke geriliminin düşmesi, yükselmesi, faz kesilmesi ve fazlar arası gerilim dengesizliklerinden kaynaklanan hasar ve arızalar
Pompaların kuru çalıştırılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar
Genleşme tanklarının ön gaz basıncının doğru ayarlanmaması ve periyodik gaz basınç kontrolünün yapılmamasından kaynaklanan arıza ve hasarlar
Elektrik kablolarının yanlış seçilmesinden dolayı oluşacak arıza ve hasarlar
Pompanın uygun su sıcaklığında çalıştırılmamasından kaynaklanan arıza ve hasarlar
Elektrik motorlarının klemens kutularının içine su girmesi ve aşırı nemden kaynaklanan arıza ve hasarlar
Hidroforlarda basınç şalterlerinin veya termik rölelerin ayarlarının değişmesinden kaynaklı arızalar veya hasarlar
Pompa, pano ve hidroforların aşırı nemli, bakımsız, iyi havalandırılmayan, kirli ortamlara yerleştirilmesinden kaynaklanan arıza ve hasarlar
Santrifüj pompa ve hidroforların emiş hattının doğru ve gereğine uygun yapılmamış olmasından kaynaklanan arıza ve hasarlar
Pano kullanılması gerektiği halde kullanılmaması ve/veya doğru panonun seçilmemesinden dolayı oluşacak arıza ve hasarlar
Motor yanmasından dolayı oluşan arıza ve hasarlar
3.2. Isıtma Ve Otomasyon grubuna dahil olan ürünlerimizde garanti kapsamı dışında kalan durumlar
Amaç dışı kullanım ve hatalı ürün seçiminden dolayı meydana gelen arızalar
Diğer ekipmanlarda oluşan arıza veya arızaların giderilmeden ürünün montajının yapılması ve diğer arızanın mevcut ürünü bozması
Elektrik ve kullanıcının kullanımından doğan arızalar (elektrik kesilmesi, voltaj dalgalanması, ürüne ait olmayan aksesuar takılması ya da kullanılması zorunlu olan aksesuarların kullanılmaması gibi),
4. Arızalı Ürünlerde İzlenecek Yol
Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda ürünü göndermeden önce firmamız ile irtibata geçilerek arıza ve ürün ile ilgili ön bilgi vermenizi ve onay almanızı rica ederiz. Arızalı olarak belirtilen ürün ithalatçı veya imalatçı firmanın servisine iletilir, incelenir, onaylanır. Garanti sağlayıcı tarafından herhangi bir arıza tespit edilmemesi durumunda ürün müşteriye iade edilir. Garanti dışı bir arıza var ise ve onarılabiliyorsa müşteriden onay alınarak bedeli mukabilinde onarımı gerçekleştirilir. Garanti sağlayıcı tarafından arızalı ve garanti kapsamında olduğu tespit edilen ürün, onarım yapılmak üzere işleme alınır. Ürün onarılamazsa yenisi verilir. Stok durumu müsait değil ise müşteri ile karar verilerek muadili sunulur. Tamir ve bakıma gönderilen ürünler nakliye sırasında hasar görmeyecek şekilde paket yapılmalıdır. Paketsiz ürünler teslim alınmayacaktır. Tamir ve bakıma gönderilen ürünlerde kargo ücreti gönderen tarafından ödenir.